تعمیر مبل راحتی; بهترین تعمیرات مبل راحتی، حمل رایگان

تعمیر مبل راحتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب میتواند راه حلی ایده‌آلی جایگزین خرید مبلمان نو باشد. مبلمان تعمیر شده با کیفیت بالا شامل تعویض پارچه، رویه کوبی مبل، تقویت نشمین (ابر یا اسفنج) و در صورت نیاز رنگ کاری از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با مبل نو ندارد. ما در مجموعه ایران تی اس ام با بررسی نظریات بسیاری از مشتریان عزیز یهترین تعمیرکار مبل را به تفکیک شهر معرفی میکنیم. کافیست شهر محل سکونت خود را انتخاب کرده و با ایشان تماس بگیرید. همچنین در مورد قیمت تعمیر مبل راحتی با توجه به نیاز خود و ایراد مبلمان آگاه شوید.

تعمیر مبل راحتی

 

بهترین تعمیرکاران مبل از دیدگاه ساکنین شهر خود را ببینید.

هزینه تعمیر مبل راحتی

به طور کلی هزینه تعمیر مبل راحتی کمتر از هزینه تمام شده تعمیر مبل استیل میباشد. مهمترین علت آن نیز ظرافت کمتر در ساخت مبل راحتی و اجرت پایین تر آن میباشد. البته قیمت تعمیر همیشه بستگی به نوع ایراد و متریال بکار رفته دارد. برای مثال در صورت نیاز به تعویض پارچه، قیمت پارچه انتخاب شده در هزینه تعمیر مبل راحتی بسیار موثر است.

به طور کلی هزینه تعمیر مبل راحتی شامل موارد زیر میشود:

  • قیمت خرید پارچه مبل / چرم مبل
  • هزینه رفع ایراد و یا تعویض فوم، ابر یا اسفنج
  • هزینه رنگ آمیزی
  • اجرت و دستمزد تعمیرکار مبل

با توجه به نوع ایراد مبل ممکن است هزینه تعمیر مبل راحتی شما شامل تمام یا برخی موارد بالا باشد.

نمونه کار تعمیر مبل راحتی ۷ نفره

تعمیر مبل راحتی
تقویت کش و تسمه کف مبل، تقویت ابر و اسفنج دسته و تکیه گاه، تعویض ابر کف مبل با فوم سرد درجه یک، رنگ کتری و لکه گیری پایه های
تعمیر مبل راحتی (قبل از تعمیر)
تعمیر مبل راحتی (قبل از تعمیر)
تعمیر مبل راحتی (بعد از تعمیر)
تعمیر مبل راحتی (بعد از تعمیر)
تعمیر مبل راحتی (بعد از تعمیر)
تعمیر مبل راحتی (بعد از تعمیر)

آیا تعمیر مبل به صرفه است؟

به طور کلی میتوان اینگونه به این سوال پاسخ داد. اگر کلاف و چهار چوب مبل سالم است و کیفیت خوبی دارد، تعمیر مبل به صرفه است. البته کیفیت تعمیر همیشه بستگی به مهارت استادکار، کیفیت متریال انتخابی مانند پارچه، اسفنج و … دارد. در صورت کیفیت خوب، مبل تعمیری هیچ تفاوتی با مبل نو ندارد.

مراحل تعمیر مبل راحتی با استفاده از فوم و اسفنج را در این ویدئو کوتاه ببینید.


تعویض پارچه مبل راحتی

پارچه و یا رویه مبل قسمتی از آن است که بیشترین تماس را با افراد دارد. قیمت تعویض پارچه مبل راحتی به عواملی چون جنس، طرح و متراژ پارچه بستگی دارد. در هنگام خرید پارچه مبلی علاوه بر در نظز گرفتن طرح و رنگ پارچه، مواردی چون محل قرارگیری مبل و میزان نظافت مورد نیاز آن را نیز در نظز بگیرید. برای مثال هنگام تعویض پارچه مبل راحتی بهتر است از پارچه های بادوام تر و ضخیم تر استفاده کنید. زیرا مبل های راحتی در معرض استفاده مکرر و احتمالاً شستشوی زیاد قرار دارند. همچنین بهتر است اگر مبلمان راحتی شما از کلاف و اسکلت خوبی برخوردار نیست از پارچه های گران برای آن استفاده نکنید. زیرا در صورت از بین رفتن کلاف تمام هزینه های شما به هدر میرود.

شما میتوانید پارچه های مبلی را از فروشگا های مختلف تهیه کرده و به تعمیرکار مورد نظر خود بسپارید. همچنین میتوانید پارچه مبل را از کالیته های متنوع خود تعمیرکار انتخاب کنید. بسیاری از تعمیرکاران معتبر مبل انواع پارچه مبلی را جهت ارائه به مشتری موجود دارند.

پارچه هاب مبلب انواع گوناگونی مانند مسکو، مازراتی، پورشه، طرح چرم و غیره در طرح ها و رنگ های متنوع ور ضخامت های گوناگون و با قیمت های بسیار متنوع موجود هستند. در صورتی که تصمیم به تعویض پارچه مبل دارید در بخش تعویض پارچه مبل میتوانید با انواع پارچه مبلی آشنا شوید. همچنین در قسمت تعمیر مبل میتوانید بهترین تعمیرکاران مبل را با کالیته پارچه های مبلی متنوع به تفکیک هر شهر ببینید.

نمونه کار تعمیر مبل راحتی

تعمیر و تقویت نشیمن و تکیه گاه (اسفنج مبل)

هشدار: اگر از خدمات مبل شویی جهت شستشوی مبل استفاده میکنید، استفاده از مواد شوینده با کیفیت در افزایش طول عمر پارچه تاثیر بسزایی دارد. در حالی که استفاده از مواد بی کیفیت مبل شویی به راحتی میتوان موجب فرسوده شدن پارچه مبل راحتی گردد. مجموعه ایران تی اس ام با بررسی نظریات بسیاری از هموطنان عزیز برترین تکنسین های مبل شویی در منزل را به تفکیک شهر معرفی میکند. جهت آشنایی با متخصص برگزیده شهر محل سکونت خود به مبل شویی در منزل مراجه کنید.

تعمیر نشیمن مبل راحتی

فوم ها یا ابرهای نشیمن مبل راحتی معمولاً یکی از اولین مواردی هستند که ایراد پیدا میکنند. مهم ترین ایراد آنها از دست دادن شکل اولیه خود میباشد که به صورت فرو رفتن اسفنج و گود شدن نشیمن مبل نمایان میشود. انواع فوم سرد و گرم با کیفیت های پایین، متوسط و بالا و با قیمت های ارزان و گران وجود دارد. فوم های کیفیت پایین و متوسط معمولا عمر مفیدی بین ۱ تا ۴ سال دارند. در صورت استفاده از فوم سرد باکیفیت بالا و اصطلاحاً خاصیت ارتجاعی بالا این زمان افزایش میابد. همچنین اینگونه فوم بعد از نشستن روی آن یه سرعت به حالت ابتدایی خود باز می‌گردد.

نمونه کار تعمیر مبل راحتی

تعویض روکش مبل و تعمیر افت نشیمن مبل راحتی

تعمیر صندلی اپن و تعویض پارچه صندلی اپن

مهم ترین عامل تعیین کننده در طول عمر فوم، تراکم و ضخامت آن است. ایتفاده از فوم سرد ۱٫۵ تا ۲٫۵ پوند بر فوت مکعب و یا اسفنج تراک بالای ۳۰ یا ۳۵ کیلویی برای تعمیر مبل با کیفیت بالا مناسب است. البته برای مبل های راحتی که در مکان های عمومی قرار دارند بهتر است از فوم با تراکم ۲٫۵ تا ۳ استفاده شود. انتخاب استفاده از فوم یا اسفنج بنا به تشخیص تعمیرکار مبل و باتوجه به مدل و محل استفاده (نشیمن دسته و …) مشخص میشود. به طور کلی از آنجا که در مبلمان راحتی معمولاً از پارچه های نازک و کشی استفاده میشود، انعطاف پذیری اسفنج سبب ایجاد نشیمن بهتر در آنها میشود. از این رو معمولاً برای تعمیر نشیمن مبل راحتی از اسفنج استفاده میشود. ولی در نهایت تشخیص درست این امر بر عهده تعمیرکار مبل راحتی است.

نمونه کار تعمیر مبل راحتی

خدمات انجام شده :
روی کوبی، خیاطی. برش و الگو ، تعویض پارچه خارجی مایا
تقویت جنس کف و بدنه، کار تمام ویسکوز، نجاری شکستگی دسته ها

رویه کوبی مبل راحتی

به طور کلی به فرآیند تعویض پارچه مبل، فوم یا اسفنج آن و در صورت نیاز فنرها رویه کوبی مبل گفته میشود. رویه کوبی مبل راحتی راه‌حلی اقتصادی جایگزین خرید مبلمان نو میباشد. همچنین با رویه کوبی مبل میتوانید تغییری اساسی در دکوراسیون منزل ایجاد کنید. قیمت تمام شده رویه کوبی مبل به عوامل بسیاری (پارچه، فوم و …) که پیشتر در مورد آنها صحبت شد بستگی دارد.

تعمیر دسته مبل راحتی

دسته مبل راحتی در اثر استفاده های اشتباه مانند نشستن روی آن و یا عوامل دیگر ممکن است شکسته و یا ایراد پیدا کند. در اکثر مبل ها تعویض یا تعمیر دسته مبل امکان پذیر است. استفاده از تعمیرکار مجرب و باتجربه برای یکدست و زیبا شدن نتیجه کار بسیار اهمیت دارد.

تعمیر دسته مبل راحتی
تعمیر دسته مبل راحتی

مقالات تعمیر مبل

کاور مبل ژلاتینی چیست؟ بررسی مزایا و معایب

کاور مبل ژلاتینی چیست؟ کاور مبل ژلاتینی نوعی از پیراهن مبل است که با استفاده [...]

انواع اسفنج مبل; بهترین اسفنج برای تعمیر مبل کدام است

اسفنج پرکاربردترین متریال برای زیرکار مبل است. تعمیرکاران و تولیدکنندگان مبل از انواع مختبف اسفنج [...]

تعمیر مبل راحتی در خانه

معرفی ۳ تعمیرکار مبل راحتی برتر در تهران قصد داریم ۳ تعمیرکار مبل راحتی را [...]

خرید مبل جدید یا تعمیر مبل قدیمی، کدام بهتر است؟

تعمیر یا خرید مبل کدام به صرفه است؟ این یک پرسش رایج برای بسیاری از [...]

۱۰ نکته مهم در انتخاب مبل برای فضا های کوچک

آیا میخواهید برای آپارتمان کوچک خود که فضای کمی در سالن پذیرایی دارد مبل خریداری [...]

مبل اسکلت فلزی بهتر است یا اسکلت چوبی

اسکلت مبلمان که با نام های فریم، قاب و یا چهارچوب مبل نیز معرفی میشود [...]

تعمیر رنگ مبل در منزل

تعمیر رنگ مبل در منزل ترمیم و رفع خط و خش روی چوب (تعمیر رنگ [...]

هزینه تعویض پارچه مبل ۷ نفره

در اینجا من هزینه تعویض پارچه مبل ۷ نفره را به شما میگویم. برای اطلاع [...]